Friday, January 09, 2009

突然累了

Taken on the ferry to Liberty Island (Statue of Liberty), NY
2
两星期的旅程,我已身心疲惫;
一波波的恶讯,很多很多烦恼;
很多的想不开,不懂怎么安抚;
别再想逃避了,好好谈谈好吗?
2
突然累了。。
待会儿我又得打上另一班机到Denver, ColoradoSalt Lake City, Utah 去了。旅行固然是好,但还没休息两天又得出发了,你说累不累(晒命)
2
2
2
2
P/S: 我猜不透,也不想再猜了。沉默逃避,不是办法。不如一起面对。

10 comments:

HansonLi said...


真的是晒命咯
可以去这样多个地方
ish ish

Chris said...

哇,去这么多地方,羡慕喔。。

That My Goal said...

真的是在晒命啊

lcfu said...

我也是從香港和廣東省回來
已經休息了3天~~~
我還想去玩 可能臺灣~~

十六夜真人 said...

哇!!整天到處玩
真的有錢哦~

Danny said...

communicate.. is the only way to solve things :)
if not happy can msn wif me la.. i cheer u up .
enjoy ur trip la...

wayne said...

HansonLi,
太阳好猛。好晒啊。。。

Chris,
旅行怎么跟你空少比啊?失礼。

That My goal,
这里太阳也没你那边晒。

lcfu,
真的佩服你,怎么时常可以到处去玩。

十六夜真人,
我是穷书生,没钱。。还是得卖身凑钱。


danny,
it is helpless when a party is trying to avoid and not to deal with it at all. thanks for your offer though. it's so warm to read that msg from u.

~LeuMaS~ said...

wayne, wat happen? u seems sad....

wayne said...

leumas,
can i tell u here? i dun think so.. maybe msn if u wan. haha. but i dun hav ur msn either.

~LeuMaS~ said...

wayne, i've added ur msn...the soyabean...right?